مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-27اقتصادي

کمبود صنایع تبدیلی معضل بخش کشاورزی در خوشاب


این شهرستان یکی از قطب های تولید پسته، زیره و گیاهان دارویی خراسان رضوی است که ایجاد واحدهای فرآوری و صنایع تبدیلی توسعه اقتصادی شهرستان را شتاب می بخشد و همچنین کمبود صنایع تبدیلی یکی از مشکلات بخش کشاورزی خوشاب به شمار می رود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: این شهرستان یکی از قطب های تولید پسته، زیره و گیاهان دارویی خراسان رضوی است که ایجاد واحدهای فرآوری و صنایع تبدیلی توسعه اقتصادی شهرستان را شتاب می بخشد و همچنین کمبود صنایع تبدیلی یکی از مشکلات بخش کشاورزی خوشاب به شمار می رود.

ابراهیم رودسرابی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شهرستان خوشاب با 11 هزار هکتار باغ پسته از نظر سطح زیر کشت رتبه دوم را در خراسان رضوی دارد که امسال بیش از 20 هزار تن پسته از هشت هزار هکتار باغ بارور این شهرستان برداشت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب افزود: خوشاب در حوزه کشاورزی به ویژه تولید پسته از ظرفیت اشتغال زایی بالایی برخوردار است به طوری که با جذب سرمایه گذار و حضور بخش خصوصی می تواند به قطب پسته استان تبدیل شود.

وی اظهار کرد: یکی از معضلات بخش کشاورزی خوشاب خام فروشی محصولات تولیدی است، که در صورت فرآوری محصولات فعالیت دلالان محدود و سود مناسبی نصیب کشاورزان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود صنایع تبدیلی معضل بخش کشاورزی در خوشاب

کمبود صنایع تبدیلی معضل بخش کشاورزی در خوشاب