مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 08:252020-01-27اقتصادي

340 طرح اشتغال و تولید در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از افتتاح 340 طرح تولید و اشتغال در استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا اشرفی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در دهه فجر امسال 137 برنامه در شهرستان ها و 25 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در مرکز استان اجرا می شود.

وی همچنین از افتتاح تعداد 340 طرح اشتغال و تولید در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 315 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: از این تعداد 319 طرح از محل تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید، دو طرح در شرکت شهرک های صنعتی و 13 طرح توسط بهزیستی اجرا شده است.

اشرفی با اشاره به سفر نایب رییس صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور به استان در این ایام، ادامه داد: دیدار با بیمه شدگان روستایی و عشایری، اهدا احکام بازنشستگی و از کارافتادگی برگزاری نشست مشورتی با کارگزاران ویژه بیمه اجتماعی از برنامه های پیش بینی شده در این سفر خواهد بود.

وی به برگزاری مسابقات زورخانه ای و پهلوانی کارگران کشور در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: این مسابقات به میزبانی خراسان جنوبی در 16 و 17 بهمن ماه در مرکز استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 طرح اشتغال و تولید در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

340 طرح اشتغال و تولید در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد