مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 07:252020-01-27اجتماعي

آزمون کتبی مسابقات قرآن 11 بهمن برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به ثبت نام 7 هزار نفر برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن از فارس، گفت: - ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به ثبت نام 7 هزار نفر برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن از فارس، گفت: آزمون کتبی این دوره از مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن، یازدهم بهمن ماه در فارس برگزار می شود.

صابر سهرابی دوشنبه هفتم بهمن در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در 35 حوزه امتحانی استان فارس برگزار خواهد شد، از همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر شورای فرهنگ عموی استان فارس با بیان اینکه این آزمون در 32 شهرستان استان فارس برگزار می شود، گفت: از تعداد 7 هزار نفری که برای این آزمون ثبت نام کرده اند، 2 هزار نفر از شهرستان شیراز و مابقی از سایر شهرستان ها هستند.

سهرابی خاطرنشان کرد که بعد از شیراز، شهرستان استهبان با 800 نفر بیشترین تعداد شرکت کنندگان را در این آزمون دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با یادآوری اینکه آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن در سه حوزه امتحانی در شیراز برگزار می شود، گفت: در استهبان این آزمون در 2 حوزه امتحانی و در مابقی شهرستان ها هر کدام در یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون کتبی مسابقات قرآن 11 بهمن برگزار می شود

آزمون کتبی مسابقات قرآن 11 بهمن برگزار می شود