مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 02:352020-01-26اقتصادي

فعالیت بیش از 10 هزار نفر در زمینه تولیدت دامی در اردبیل


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل از فعالیت بیش از 10 هزار نفر در زمینه تولیدت دامی در شهرستان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی حسین احدی عالی اظهار کرد: میزان اشتغال زایی شهرستان اردبیل در زمینه تولیدات دامی بیش از 10 هزار نفر به دو صورت صنعتی و سنتی است.

وی افزود: شهرستان اردبیل به عنوان بزرگترین شهرستان و مرکز استان در زمینه اشتغال زایی نقش موثری ایفا نموده به طوری که میزان اشتغالزایی این شهرستان در زمینه تولیدات دامی بیش از 10 هزار نفر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل از کسب رتبه های برتر در تولیدات دام و طیور خبر داد و گفت: شهرستان اردبیل رتبه اول تولید گوشت سفید استان، رتبه سوم تولید گوشت قرمز، رتبه دوم تولید شیر، رتبه اول تولید عسل و رتبه اول تولید جوجه یک روزه استانی را در اختیار دارد به طوری که ارزش ریالی تولیدات دامی این شهرستان بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال است.

احدی عالی در ادامه به لزوم اهمیت و توجه بیش از پیش به بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: توسعه و افزایش تولیدات کشاورزی منجر به تامین امنیت غذایی جامعه شده و جهت نیل به اهداف و عرضه پتانسیل های بالقوه و استعداد های این بخش نیازمند همکاری دستگاه های ذی ربط و مساعدت مسؤولان در تخصیص اعتبارات لازم در بخش کشاورزی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 10 هزار نفر در زمینه تولیدت دامی در اردبیل

فعالیت بیش از 10 هزار نفر در زمینه تولیدت دامی در اردبیل