مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 01:052020-01-26اقتصادي

دریافت 60 درصد بودجه جاری دانشگاه/ همکاری مشترک با دو وزارتخانه نفت و ارتباطات


رییس دانشگاه تهران با بیان این که حدود 60 درصد بودجه جاری دانشگاه را دریافت کردیم، گفت: میزان افزایش بودجه این دانشگاه برای سال 1399 حدود 13 درصد خواهد بود و به این ترتیب با افزایش عادی بودجه مواجه هستیم.

- رییس دانشگاه تهران با بیان این که حدود 60 درصد بودجه جاری دانشگاه را دریافت کردیم، گفت: میزان افزایش بودجه این دانشگاه برای سال 1399 حدود 13 درصد خواهد بود و به این ترتیب با افزایش عادی بودجه مواجه هستیم.

دکتر محمود نیلی احمد آبادی در گفت وگو با ایسنا، همچنین از انعقاد قرارداد همکاری دانشگاه تهران با وزارت نفت خبر داد و گفت: اخیرا شرکت نفت پروژه بزرگی را به برخی از دانشگاه ها واگذار کرده که این پروژه مربوط به افزایش برداشت از چاه های نفت کشور است که یکی از این چاه ها به دانشگاه تهران اختصاص داده شده است و دانشگاه های شریف، امیرکبیر و علم و صنعت نیز حوزه های نفتی دیگر را تحویل گرفته اند.

دانشگاه تهران در مجموع مطالعات خوبی را در این زمینه انجام داده است.

وی در ادامه تصریح کرد: همکاری مشترک دانشگاه تهران با شرکت نفت در حوزه چاه های نفتی از چهار سال پیش شروع شده است و این روند همچنان ادامه دارد و پروژه چاه نفت آزادگان به دانشگاه تهران اختصاص داده شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 60 درصد بودجه جاری دانشگاه/ همکاری مشترک با دو وزارتخانه نفت و ارتباطات

دریافت 60 درصد بودجه جاری دانشگاه/ همکاری مشترک با دو وزارتخانه نفت و ارتباطات