مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 23:352020-01-26بين الملل

انتقاد شدید نامزد دموکرات از کم اهمیت جلوه دادن مجروحیت نظامیان آمریکایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پت بوته جج نامزد دموکراتها در انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری آمریکا شدیدا از تلاش دونالد ترامپ برای کم اهمیت جلوه دادن آسیبهای مغزی نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق انتقاد کرد.

- نامزد موکرات انتخابات آمریکا با انتقاد از تلاش ترامپ برای کم اهمیت جلوه دادن آسیبهای مغزی نظامیان آمریکایی در حمله ایران به عین الاسد تاکید کرد، این آسیب ها می تواند کل زندگی فرد را با مشکل مواجه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، پت بوته جج نامزد دموکراتها در انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری آمریکا شدیدا از تلاش دونالد ترامپ برای کم اهمیت جلوه دادن آسیبهای مغزی نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق انتقاد کرد.

در حالی که ترامپ بعد از هدف قرار گرفتن پایگاه عین الأسد در پاسخ موشکی ایران مدعی شده بود هیچ یک از نظامیان آمریکایی مستقر در این پایگاه آسیب ندیده اند، پنتاگون چند روز پیش اذعان کرد که بر اثر این حمله موشکی دستکم 34 نظامی آمریکایی دچار ضربه مغزی خفیف شده و به مراکز درمانی خارج از عراق انتقال یافته اند.

ترامپ بعد از افشای این اطلاعات، مدعی شد که این مصدومیت چندان جدی نیست و چیزی شبیه به یک سردرد ساده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید نامزد دموکرات از کم اهمیت جلوه دادن مجروحیت نظامیان آمریکایی

انتقاد شدید نامزد دموکرات از کم اهمیت جلوه دادن مجروحیت نظامیان آمریکایی