مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 20:552020-01-26سياسي

سونامی اطلاعات جنگ نرم را بسیار سخت کرده است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: سونامی اطلاعات و ارتباطات امروزه باعث شده تا جنگ نرم بسیار سخت و پیچیده تر شود.

- ایسنا/مازندران دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: سونامی اطلاعات و ارتباطات امروزه باعث شده تا جنگ نرم بسیار سخت و پیچیده تر شود.

حجت الاسلام حمید شهریاری شامگاه روز یکشنبه در جمع فعالان بسیج رسانه ای کشور با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) یک اعجوبه تاریخی بود که نمونه و نظیر نداشت، اظهار کرد: خصوصیت اصلی ایشان که موجب شد به یک چهره برجسته جهانی در تاریخ معاصر و همین طور در طول تاریخ اسلام تبدیل شود، حس معیت الهی بود.

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) عارفی بودند که حضور خدا را در خود احساس می کردند و همین باعث شده بود که ایشان از هیچ کس نمی ترسیدند بنابراین این حس به دیگران هم منتقل می شد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی چگونه و کجا شهید شد، گفت: در دنیای ما مفهوم مرزها در جنگ سخت تغییر کرده و به همین علت مرزهای ما به معنای واقعی اش همه جایی است و می توان گفت که امروزه ما با مرزهای جدیدی روبه رو هستم.

شهریاری با تاکید بر اینکه سونامی اطلاعات و ارتباطات امروزه باعث شده است جنگ نرم بسیار سخت و پیچیده تر شود، افزود: چراکه مفهوم مرز در دنیا جابجا شده است، رسانه ها سبب شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی اطلاعات جنگ نرم را بسیار سخت کرده است

سونامی اطلاعات جنگ نرم را بسیار سخت کرده است