مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 19:162020-01-26سياسي

معاون فرماندار آستارا: شهرداری ها حق کتابخانه ها را پرداخت کنند


سامان ساسانیان روز یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه ها در فرمانداری آستارا اظهار کرد: این شهرستان از پیشینه فرهنگی غنی برخوردار است و اعضای انجمن کتابخانه ها در جامه عمل پوشاندن به مصوبات آن جدی باشند.

وی بیان کرد: نمایشگاه های کتاب و مسابقات کتابخوانی در دهه فجر در مدارس و نهادهای فرهنگی برگزار شود و با کمک سازمان های مردم نهاد و رسانه ها، جشنواره اهدای کتاب از شهروندان به کتابخانه ها تا پایان سال اجرا شود.

ساسانیان ادامه داد: نمادهای مربوط به کتاب در فضاهای شهری آستارا کمتر به چشم می خورد و شهرداری باید نمادها را در میدان ها و خیابان های اصلی شهر نصب کند و در طراحی آنها از ظرفیت هنرمندان بومی بهره گیرد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی آستارا هم اظهار کرد: ایجاد کتابخانه مشارکتی در زندان این شهرستان جزو برنامه هاست و امسال شهرداری های آستارا و لوندویل، فقط 295 میلیون ریال از محل نیم درصد درآمد خود، به کتابخانه ها پرداخت کرده اند.

آرزو عباس زاده بیان کرد: محوطه سازی کتابخانه دهستان ویرمونی، بارها در جلسات انجمن کتابخانه ها مطرح شده است و امیدواریم با مشارکت مسئولان شهرستان، به مرحله اجرا درآید.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و چهار کتابخانه آن، از 60 هزار نسخه کتاب و بیش از 2 هزار ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار آستارا: شهرداری ها حق کتابخانه ها را پرداخت کنند

معاون فرماندار آستارا: شهرداری ها حق کتابخانه ها را پرداخت کنند