مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 19:002020-01-26حوادث

کشف 3 تن تخم مرغ قاچاق در آستارا


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از کشف 3 تن تخم مرغ و 33 هزار و 400 نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ محمد نمازی امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: مأموران ایست بازرسی سه راه قلعه حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی، به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در جریان بازرسی از خودروی متوقف شده 3 تن تخم مرغ فاقدمجوز کشف و توقیف شد، گفت: درهمین راستا، راننده 33 ساله حامل تخم مرغ های فاقدمجوز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا در ادامه از کشف 33 هزار و 400 نخ انواع سیگار قاچاق دپوشده به ارزش 400 میلیون ریال از دو واحد صنفی خبر داد و افزود: در همین راستا دو متهم 20 و 55 ساله دستگیر و واحدهای صنفی متخلف پلمپ شدند.

وی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه برداری، فعالیت شرکت های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا با افراد خاطی در چهارچوب قانون برخورد شود.

نمازی کشف چهارهزار و 548 عدد مواد محترقه آتش زا، دوهزار تن تخم مرغ فاسد و غیربهداشتی، 83 رأس دام قاچاق، 980 قطعه مرغ قاچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 تن تخم مرغ قاچاق در آستارا

کشف 3 تن تخم مرغ قاچاق در آستارا