مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 18:252020-01-26دانش

کمبود فضای خوابگاهی مانع تحقق سهمیه استان در جذب دانشجو خواهد شد


رییس دانشگاه فرهنگیان کردستان گفت: سهمیه سال آینده استان از کل کشور در بخش دختران 250 تا 300 نفر است در حالیکه تنها ظرفیت پذیرش 30 نفر در استان وجود دارد که باید برای آن چاره اندیشی شود تا جذب سهمیه کامل استان محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یحیی معروفی شامگاه امروز در جلسه کمیته استانی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان کردستان به مصوبات جلسه گذشته گریزی زد و اظهار کرد: برای پردیس دختران که قرار بود ساختمانی از دانشگاه آزاد برای اسکان دانشجویان دختر به این امر اختصاص یابد چندین جلسه برگزار شد ولی متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد.

وی خاطرنشان کرد: در شهریور امسال وقتی 250 دانشجوی دختر جدید به استان داده شد ما فقط جای 30 نفر داشتیم که برای اسکان آنها مشکلات بسیاری را متحمل شدیم.

رییس دانشگاه فرهنگیان کردستان گفت: برای سال آینده در حوزه دختران فضای آموزشی داریم اما با کمبود فضای خوابگاهی مواجه هستیم.

معروفی یادآوری کرد: سال آینده 30 نفر دانشجومعلم از پردیس دختران فارغالتحصیل می شوند.

وی گفت: در مدت زمان یادشده در کشور  30 هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرش خواهند شد که سهمیه استان کردستان از این تعداد در بخش دختران 250 تا 300 نفر دانشجوی جدید است در حالیکه تنها ظرفیت پذیرش 30 نفر در استان وجود دارد که باید برای آن چاره اندیشی شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای خوابگاهی مانع تحقق سهمیه استان در جذب دانشجو خواهد شد

کمبود فضای خوابگاهی مانع تحقق سهمیه استان در جذب دانشجو خواهد شد