مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 15:052020-01-26سياسي

همه مسؤولان استان برای اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی هم قسم شده اند


همه مسؤولان استان هم قسم شده اند که طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به نحو احسن اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی در همایش الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با رویکرد دستاوردهای معین های اقتصاد مقاومتی برگزار شد، اظهار کرد: توصیه ما به فعالان اقتصادی این است که در صورت بروز مشکل قبل از این که خود وارد عمل شوند به ما اعلام کنند تا در اولین فرصت مشکل را حل کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید رییس قوه قضاییه، مسؤولان این استان هم قسم شدند که الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را به سرانجام برسانند.

وی افزود: براساس آخرین بررسی های انجام گرفته، الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یکی از بهترین و موفق ترین مدل های اقتصادی در استان است.

صادقی ادامه داد: تأکید رییس قوه قضاییه به مدیران در استان ها این است که برای به نتیجه رسیدن فعالیت های اقتصادی، قوانین و مقررات به نحوی دیده و تفسیر شود که مانعی برای انجام فعالیت های اقتصادی نباشد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: هر هفته مشکلات اقتصادی در ستاد تدبیر با حضور استاندار خراسان رضوی طرح و برای آن چاره اندیشی می شود و در هر موردی که حل مسأله خارج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مسؤولان استان برای اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی هم قسم شده اند

همه مسؤولان استان برای اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی هم قسم شده اند