مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 14:302020-01-26پزشكي

طرح نمونه گیری برای مقابله با سالک در سمنان اجرا می شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، گفت: طرح نمونه گیری برای جلوگیری از بیماری سالک در برخی از مناطق استان با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر بینایی غروب یکشنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت خانواده و بانوان سمنان در سالن کوثر استانداری درباره طرح های پیش روی حوزه اجتماعی و سلامت در سطح استان، توضیح داد: طرح ساماندهی متکدیان از مصوبه های نشست گذشته کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت خانواده و بانوان بوده که نامه نگاری ها برای اجرای این طرح انجام شده است.

وی همچنین گفت: اجرای طرح نمونه گیری برای جلوگیری از بیماری سالک در برخی از مناطق استان سمنان با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی شاهرود و سمنان و همچنین شبکه بهداشت و درمان در دست اجرا است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، با بیان اینکه تأمین مکان برای اسکان و نگهداری متکدیان با برنامه ریزی از سوی مسئولان مربوطه در دستور کار است، گفت: همکاری دانشگاه های علوم پزشکی سمنان در راستای تأمین امکانات بهداشتی برای متکدیان به انجام رسیده است.

بینایی همچنین تاکید داشت: آموزش شغلی و توجه به مهارت متکدیان با تلاش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نمونه گیری برای مقابله با سالک در سمنان اجرا می شود

طرح نمونه گیری برای مقابله با سالک در سمنان اجرا می شود