مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-26فرهنگي

برخی ها از حادثه سقوط هواپیما سوءاستفاده کردند تا خودشان را مطرح کنند


علی سلیمانی سرنسری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو در خصوص سریال ملکاوان که به تازگی از شبکه آی فیلم به عنوان دومین سریال تولیدی این شبکه، - بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دانشجو گفت: صحبت برخی دوستان خیلی مسخره و مضحک است که سقوط یک هواپیما را بهانه ای برای حرف های خودشان قرار داده اند.

علی سلیمانی سرنسری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو در خصوص سریال ملکاوان که به تازگی از شبکه آی فیلم به عنوان دومین سریال تولیدی این شبکه، این شب ها در حال پخش است، گفت: من در این سریال نقش خیلی زیادی ندارم و در واقع برای این نقش دنبال بازیگری می گشتند که چهره و ظاهری مثبت داشته باشد تا بتوان خلاف کاری ها و پنهان کاری های این نقش، اصطلاحا لو نرود.

چند گزینه برای این نقش در نظر گرفته شده بود مثل سپند امیرسلیمانی و چند نفر دیگر که در نهایت قرار شد بنده این نقش را ایفا کنم.

مردم از سریال های دلهره آور استقبال میکنند سلیمانی درباره اینکه سریال ملکاوان آیا در ژانر و گونه وحشت ساخته شده و به نظرش توانسته موفق باشد، گفت: صد درصد نمی شود گفت که این سریال کاملا در ژانر وحشت ساخته شده، ولی سعی کرده از المان هایی برای ایجاد ترس و وحشت در کار خود استفاده کند و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ها از حادثه سقوط هواپیما سوءاستفاده کردند تا خودشان را مطرح کنند

برخی ها از حادثه سقوط هواپیما سوءاستفاده کردند تا خودشان را مطرح کنند