مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:352020-01-26دانش

رحیمیان: باید حوادثی همچون سیل برای مردم عادی شود / لزوم افزایش تاب آوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحیمیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در نشست خبری هیئت گزارش سیلاب ها با اصحاب رسانه گفت: - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران گفت: با توجه به تغییر اقلیم مردم باید نسبت به رخداد حوادثی همچون سیل عادت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رحیمیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در نشست خبری هیئت گزارش سیلاب ها با اصحاب رسانه گفت: مطالعات و یافته های ارائه شده در گزارش تقدیمی به رییس جمهور شامل جلسات، بازدید های استانی و بررسی داده های مختلفی است که از تشکیل هیئت گزارش سیلاب ها تاکنون به آن ها پرداخته شده است.

وی ادامه داد: در واقع گزارش ارائه شده نتیجه یک فعالیت علمی است نه مطالعات و گفتمان چندین نفر از اعضای هیئت در جلسات مختلف.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران اظهار داشت: باید بپذیریم که تغییر اقلیم نقش اساسی را در رخداد سیلاب دارد این موضوع شرایط زندگی را تغییر می دهد به گونه ای که در بعضی سال ها پرآبی و در برخی سال های دیگر خشکسالی را شاهد خواهیم بود بنابراین این موضوع طبیعی است که با سیلاب روبرو باشیم.

به گفته وی چنین حوادثی باید برای ما عادی تلقی شود و سازگاری و تاب آوری خود را نسبت به آن ها در زندگی افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمیان: باید حوادثی همچون سیل برای مردم عادی شود / لزوم افزایش تاب آوری

رحیمیان: باید حوادثی همچون سیل برای مردم عادی شود / لزوم افزایش تاب آوری