مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 12:202020-01-26فرهنگي

فیلم های سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که با دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر منعقد شده است، حداقل ده فیلم در سه سانس در سالن سینما فرهنگ ایلام اکران خواهند شد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که با دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر منعقد شده است، حداقل ده فیلم در سه سانس در سالن سینما فرهنگ ایلام اکران خواهند شد.

عمران خودآموز امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فیلم های جشنواره بین المللی فجر به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال نیز در سینما فرهنگ ایلام از 15 بهمن ماه اکران می شوند، امسال این برنامه در مراکز استان ها از 15 تا 21 بهمن ماه انجام و حداقل 10 فیلم در سالن سینما فرهنگ ایلام اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته هر روز فیلم ها در سه سانس در سینما فرهنگ شهر ایلام برای عموم مردم اکران می شود، گفت: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد فضای اکران فیلم های فاخر ملی در استان ها و بهره مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: با توجه به تخریب سینما قدس ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری را به سینما ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می شود

فیلم های سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می شود