مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 11:052020-01-26سياسي

آمریکا مدت ها دنبال به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود


فرمانده قرارگاه رمضان با اشاره به نقش شهید سردار سلیمانی در مبارزه با داعش در عراق، گفت: زمانی داعش تا 30 کیلومتری مرزهای کرمانشاه آمده بود، - اما امروز با جانفشانی های ایشان امنیت در مرزهای کشور برقرار است.

سردار عبدالرضا مسگریان در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که امروز (ششم بهمن) برگزار شد، از نقش مهم سردار سلیمانی در مقابله با داعش و حفظ امنیت مرزهای کشور یاد کرد و با بیان اینکه در مقطعی داعش حتی تا 30 کیلومتری مرزهای کرمانشاه در ارتفاعات خانقین عراق رسیده بود، گفت: داعش تهدید کرده بود ایران را بگیرد و ولایت خراسان را به دست بگیرد، اما مقابله با داعش در نزدیکی مرزهای کرمانشاه با همکاری نیروهای حشدالشعبی انجام شد که نقش سردار سلیمانی در مقابله با داعش در تمام این عملیات ها چشمگیر بود.

فرمانده قرارگاه رمضان امنیت امروز مرزهای کشور را مدیون جانفشانی این شهید بزرگوار دانست و گفت: آمریکا مدتها به دنبال آن بود که سردار سلیمانی را به شهادت برساند و البته مسئولیت آن را نیز به گردن نگیرد.

وی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر کشور عراق، اظهار کرد: عراقی ها امروز هزینه استقلال خود را می پردازند، زیرا تاکنون طعم استقلال را نچشیده و اکنون به دنبال آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مدت ها دنبال به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود

آمریکا مدت ها دنبال به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود