مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:562020-01-26فرهنگي

برگزیدگان جشنواره تئاتر کانون پرورش فکری استان سمنان معرفی شدند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان گفت: نتایج مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان استان سمنان و گروه های برتر راه یافته به مرحله بعدی این جشنواره توسط هیات داوران این جشنواره اعلام شد.

نبی اله خدابخشی افزود: این جشنواره پس از چند سال، دوره هجدهم خود را با اجرای هفت اثر و معرفی سه اثر برگزیده و یک اثر شایسته تقدیر به پایان رساند.

وی اظهار داشت: این جشنواره به صورت صحنه ای و عروسکی در راستای شعار جشنواره مبنی بر نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده سوم بهمن ماه 98 در تالار بهمن شاهرود برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزیدگان مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون سمنان بر اساس رأی هیات داوران متشکل از محمد اسکندرزاده، محمد عرب اسدی و مجید عبدوس معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد : نمایش من می توانم به کارگردانی ثمانه رحیمی از مرکز فرهنگی هنری کانون میامی، نمایش یکی کم است به کارگردانی صدیقه حسینی نژاد از مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون شاهرود و نمایش لوطیان مرد رند به کارگردانی مریم کاشانی فرد از مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون سمنان، در این جشنواره برگزیده شدند که پس از بازبینی این آثار در تهران به مرحله کشوری این دوره از جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره تئاتر کانون پرورش فکری استان سمنان معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره تئاتر کانون پرورش فکری استان سمنان معرفی شدند