مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-26اجتماعي

افزایش تخفیف معاینه فنی برتر


مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی از اعمال تغییرات جزیی در لایحه پیشنهادی عوارض طرح های ترافیکی سال 99 خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ عمار سعیدیان فر گفت: لایحه پیشنهادی عوارض ورود به محدوده های ترافیکی برای سال99 از سوی شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر ارایه شده و تغییر چندانی در کلیات و جزییات نسبت به سال گذشته در این لایحه صورت نگرفته است.

وی فزود:موضوع رزرو روز های تردد در محدوده های ترافیکی در سال 1398 اجرا نمی گردید، این در حالیست که در لایحه ی پیشنهادی شهرداری که به شورای اسلامی شهر ارایه شده این مهم بصورت جدی تردیده شده است، بطوریکه از سال آینده برای تردد در محدوده های ترافیکی، خودرو ها باید روز های تردد خود را رزرو نمایند.

مدیر واحد ساماندهی طرح های ترافیکی ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در لایحه ی پیشنهادی شهرداری تهران نرخ پایه ی عوارض ورود به محدوده های ترافیکی از23 هزار تومان در سال 98 به 28 هزار تومن در سال 99 افزایش خواهد یافت.

سعیدیان فر گفت: با توجه به مطالعات صورت گرفته و بررسی آمار تردد و با توجه به تعداد روز های ناسالم از لحاظ آلودگی هوا به ویژه در فصل پاییز، در محدوده آلودگی هوا پیشنهاد شده است که ضریب محدوده از 75/.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تخفیف معاینه فنی برتر

افزایش تخفیف معاینه فنی برتر