مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:402020-01-26فرهنگي

شهرکرد میزبان سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری از برگزاری سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر در بام ایران، خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری از برگزاری سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر در بام ایران، خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری، جواد کارگران اظهار کرد: سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه مبارک فجر در شهرکرد برگزار می شود.

وی گفت: هنوز نام و تعداد فیلم ها به استان اعلام نشده، اما با تشکیل دبیرخانه جشنواره و صدور ابلاغ برای کمیته های دبیرخانه و ابلاغ شرح وظایف، مقدمات کار جهت برگزاری این جشنواره در استان انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: با توجه به برنامه های پیش بینی شده از لحاظ تبلیغ و توزیع بلیت ها، پیش بینی ما این است که امسال نسبت به سال های گذشته استقبال بیشتر و بهتر باشد.

او افزود: استقرار گروهای تولیدی و خبری صداوسیما در محل اکران فیلم های سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر با حضور کارشناسان این حوزه، طرح موضوع جشنواره فیلم فجر در شورای اطلاع رسانی استان، نشست با روابط عمومی های ادارات و نهادهای دولتی جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این جشنواره از برنامه هایی است که پیش بینی شده و اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد میزبان سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر

شهرکرد میزبان سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر