مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:302020-01-26اجتماعي

نبود ایستگاه هواشناسی در بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه


نبود ایستگاه هواشناسی در کدکن شهرستان تربت حیدریه مشکلاتی را برای مردم این بخش ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس شورای شهر کدکن گفت: با وجود پیگیری های مستمر برای تاسیس ایستگاه هواشناسی در شهر کدکن تاکنون اعتباری برای اجرای این طرح که از ضروری ترین نیازهای منطقه به شمار می رود اختصاص نیافته و این امر مردم بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه ، به خصوص کشاورزان را ناراضی کرده است.

خسروی افزود: 85 درصد مردم این شهر با آب و هوای کوهستانی به حرفه کشاورزی و دامداری اشتغال دارند و آگاهی از وضع آب و هوا برایشان مهم است.

وی گفت: به علت نبود مرکزهواشناسی درکدکن گزارش دمای این شهر براساس داده های مرکزشهرستان سنجیده می شود که باتوجه به گرمتربودن تربت حیدریه باعث شده است شهر کدکن از نظر اقلیمی جزء مناطق سردسیرقرار نگیرد وقبوض گازساکنان آن چند برابر دیگر مناطق باشد.

رییس شورای شهر کدکن گفت: در این خصوص مکاتباتی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری شهرستان انجام شده اما تاکنون بی نتیجه مانده است.

عباسیان ، مدیر مرکز جهاد کشاورزی بخش کدکن نیز گفت: منطقه کدکن از بخش های چهارگانه شهرستان تربت حیدریه ، سرشار از باغات آلو و آلوچه فراوان به قطب تولید این محصولات در خراسان رضوی تبدیل شده اما بلایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود ایستگاه هواشناسی در بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه

نبود ایستگاه هواشناسی در بخش کدکن شهرستان تربت حیدریه