مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:162020-01-26اجتماعي

کاروان پیک امید به مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی اعزام می شود


طاهره حمیدی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: در مجموع 400 برنامه برای دهه فجر با همکاری دستگاه های اجرایی پیش بینی شده است که 250 مورد آن ویژه کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی افتتاح 2 کتابخانه سیار روستایی در شهرستان های بیرجند و قاینات، سه آسمان نمای دیجیتال و سیاره عروسک ها را از دیگر برنامه هایی ذکر کرد که برای دهه فجر امسال پیش بینی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به رونمایی از مجموعه 100 کتاب شنیداری و مجموعه نقد 100 کتاب خوانش شده توسط مربیان کانون در بیرجند بیان کرد: ایستگاه نقاشی و کاردستی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در سطح استان برپا می شود.

وی به رونمایی از کتاب زنگ لواشک در دهه فجر اشاره کرد و گفت: این کتاب مجموعه آثار اعضای کارگاه های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

حمیدی با بیان اینکه در ایام دهه فجر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز برای کودکان و نوجوانان تبیین می شود اظهار داشت: مسابقه ملی نقاشی و خوشنویسی ویژه شهادت سردار سلیمانی نیز از برنامه های محوری این ایام خواهد بود.

وی ادامه داد: انتشار پوستر کودک و نوجوان، نواختن زنگ انقلاب، حضور در مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، فضاسازی ساده و هنرمندانه از فضای انقلاب، پخش سرودها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان پیک امید به مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی اعزام می شود

کاروان پیک امید به مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی اعزام می شود