مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:162020-01-26اجتماعي

رویکرد جدید آموزش و پرورش بر توسعه مهارت افزایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا کمریی روز یکشنبه در گردهمایی معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امروز جامعه از نبود اشتغال، ضعف تولید و ضعف تکنولوژی رنج می برد افزود: به همین دلیل مهارت مورد توجه قرار دارد و برنامه ششم توسعه نیز بر روی این مهم تاکید و تمرکز دارد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس ارزیابی شاخص ها، آموزش و پرورش استان کرمان فعال است و رویکردها را با برنامه پیش می برد و جهت گیری در زمینه منابع انسانی مناسب و تمرکز استان بر سه راهبرد ارزشمند است.

وی تصریح کرد: سند تحول بنیادین، جهت گیری نظام آموزشی است و توجه به ساحت های تربیتی اساس کار ما در سیستم آموزشی بوده که بخش زیادی از اهداف نظام آموزشی از خلال برنامه های درسی محقق می شود و اساس سند تحول این است که توازن را در شخصیت دانش آموز به وجود آورد.

کمریی بیان داشت: مدیر، خالق چشم انداز مدرسه است و باید از این چشم انداز صیانت و منابع را برای تحقق چشم انداز تجهیز کند و ما باید کمک کنیم مدیران کارشان را خوب انجام بدهند.

وی تصریح کرد: مدیریت مدرسه سخت ترین شکل مدیریت است و باید مدیران مدارس را کمک کرده و ابزار(الگوی تعالی و توسعه مشارکت) در اختیار آنها بگذاریم زیرا اگر ابزار خوب کار بکند، اثربخشی آن را خواهیم دید و با به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید آموزش و پرورش بر توسعه مهارت افزایی است

رویکرد جدید آموزش و پرورش بر توسعه مهارت افزایی است