مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:162020-01-26بين الملل

لیبرمن: طرح معامله قرن برای نجات نتانیاهو است


رییس حزب اسراییل خانه ما تصمیم دولت آمریکا برای انتشار جزییات طرح صلح خاورمیانه پیش از انتخابات رژیم صهیونیستی و همزمان با جلسه بررسی مساله مصونیت نخست وزیر این رژیم در پارلمان را مانع از انجام بحثی جدی و واقعگرایانه دانست.

- رییس حزب "اسراییل خانه ما" تصمیم دولت آمریکا برای انتشار جزییات طرح صلح خاورمیانه پیش از انتخابات رژیم صهیونیستی و همزمان با جلسه بررسی مساله مصونیت نخست وزیر این رژیم در پارلمان را مانع از انجام بحثی جدی و واقعگرایانه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه ماهواره ای کان ، آویگدور لیبرمن، رییس حزب اسراییل خانه ما در سخنانی در نشست فرهنگی شهر رعنانا درباره طرح معامله قرن با انتقاد از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بابت زمان اعلام جزییات طرح معامله قرن تاکید کرد: این طرح مانع از بررسی عمیق و واقعی طرح آمریکایی خواهد شد.

لیبرمن در ادامه نتانیاهو را به فرار به واشنگتن متهم کرده و گفت: اعلام زودهنگام طرح معامله قرن آمریکا یعنی حدود پنج هفته پیش از برگزاری انتخابات در اسراییل مساله ای شک برانگیز است.

رییس حزب اسراییل خانه ما افزود: شنیدم نتانیاهو یکشنبه به آمریکا می رود، فکر می کنم او به آمریکا سفر نمی کند بلکه از تعهدات خود فرار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرمن: طرح معامله قرن برای نجات نتانیاهو است

لیبرمن: طرح معامله قرن برای نجات نتانیاهو است