مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-26اقتصادي

بانک های خصوصی بیشتر با سیاست های استان همراه شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه بستر مدیریتی بانک های استان می تواند به سیاست های توسعه ای استان کمک کند، گفت: انتظار داریم بانک های خصوصی بیشتر با سیاست های استان همراه شوند.

- ظاهر پورمجاهد یکشنبه 6 بهمن در کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان، اظهار کرد: بخش عمده‎ای از نقدینگی استان همدان به سمت خدمات بازرگانی هدایت شده است که می‎توانیم در مدت باقیمانده تا پایان سال تعدیل کنیم.

وی با بیان اینکه اعتبار بند الف تبصره 18 شناور اعلام شده است، تصریح کرد: تلاش داریم سهمی که دولت مشخص کرده است را به کمک بانک ها جذب کنیم.

پورمجاهد یادآور شد: اقدامات خوبی در استان انجام گرفته به طوریکه تدوین سند توسعه استان نشان دهنده این است که می توانیم این سهم را جذب کنیم.

وی ادامه داد: منابع داخلی بانک ها به سمت بخش های اصلی اقتصادی هدایت شود نه اینکه قانون و دستورالعمل را نادیده بگیرند اما گاهی بسیاری از دستورالعمل های داخلی بانک ها سختگیرانه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در پایان بیان کرد: اگر قرار است در استان 20 هزار شغل ایجاد شود باید 50 درصد از منابع را سیستم بانکی فراهم کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های خصوصی بیشتر با سیاست های استان همراه شوند

بانک های خصوصی بیشتر با سیاست های استان همراه شوند