مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-26سياسي

فرماندار مرکز لرستان خبر داد:- افتتاح و کلنگ زنی 95 پروژه در دهه فجر


فرماندار مرکز لرستان از افتتاح و کلنگ زنی 95 پروژه در دهه فجر خبر داد.

- فرماندار مرکز لرستان خبر داد: افتتاح و کلنگ زنی 95 پروژه در دهه فجر ایسنا/لرستان فرماندار مرکز لرستان از افتتاح و کلنگ زنی 95 پروژه در دهه فجر خبر داد.

جعفر طولابی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرم آباد که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که این نخستین انتخابات گام دوم انقلاب بوده و باتوجه به شرایط کشور این دو برنامه بسیار حائز اهمیت هستند.

وی ادامه داد: باید بستر را به گونه ای فراهم کنیم که انتخابات از لحاظ کمیت و کیفیت باشکوه تر از سال های پیش و با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

طولابی با تاکید بر اینکه دهه فجر صرفاً نباید بحث افتتاح و کلنگ زنی باشد، تصریح کرد: فلسفه تشکیل و گرامیداشت این ایام الله بحث فرهنگی و سیاسی است و باید متناسب با این فلسفه برنامه هایی درخوری برگزار شود.

فرماندار خرم آباد از بهره برداری 84 پروژه در دهه فجر خبر داد و افزود: این پروژه ها با 91 میلیارد و 628 میلیون تومان تکمیل شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین 11 طرح با اعتبار 33 میلیارد تومان نیز در این ایام کلنگ زنی خواهد شد و این پروژه ها باید تخصیص داشته باشد و پیمانکار نیز آماده شروع فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مرکز لرستان خبر داد:- افتتاح و کلنگ زنی 95 پروژه در دهه فجر

فرماندار مرکز لرستان خبر داد:- افتتاح و کلنگ زنی 95 پروژه در دهه فجر