مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-26پزشكي

استفاده از داروهای ایدز برای درمان کروناویروس جدید در پکن


مقامات پکن اعلام کردند که برخی از بیمارستان های این شهر در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری کشنده در ووهان از داروهای ایدز برای درمان مبتلایان به کروناویروس جدید استفاده می کنند.

- مقامات پکن اعلام کردند که برخی از بیمارستان های این شهر در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری کشنده در "ووهان" از داروهای ایدز برای درمان مبتلایان به کروناویروس جدید استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از اخبار فضای مجازی حاکی از آن است که استفاده از داروی ایدز در درمان بیماری ناشی از کروناویروس جدید موثر بوده و بر اساس بیانیه کمیسیون بهداشت شهرداری پکن، کمیسیون بهداشت ملی چین نیز استفاده از این دارو را تاکید و اعلام کرده که داروهای لوپیناویر ریتوناویر در انبارهای دارویی پکن موجود است.

تاکنون سه بیمارستان در پکن برای بستری و درمان بیماران کروناویروس تعیین شده که هر سه، درمان با داروهای ایدز را آغاز کرده اند.

لوپیناویر و ریتوناویر دو داروی ضد ویروسی هستند که توانایی اتصال ویروس HIV به سلول های سالم و تکثیر آن ها را مسدود می کنند و اغلب برای درمان بیماری ایدز به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند.

تحقیقات صورت گرفته هم چنین حاکی از فواید بالینی قابل توجه استفاده از این داروها در معالجه سارس، نوعی کروناویروس شیوع یافته در سال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از داروهای ایدز برای درمان کروناویروس جدید در پکن

استفاده از داروهای ایدز برای درمان کروناویروس جدید در پکن