مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:362020-01-26اقتصادي

طرح ممیزی املاک شهر به ایستگاه پایانی رسید


بخش عمده ای از اطلاعات مکانی 95 درصد از املاک شهری بافق در سامانه شهرداری به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شهردار بافق از وجود 22 هزار و 800 ملک با کاربری های مختلف در محدوه شهری خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 95 درصد ممیزی شده است.

نوروززاده افزود: در اجرای این طرح تمامی اطلاعات مکانی از قبیل ابعاد و اندازه هاو نقشه ملک، و اطلاعات توصیفی مانند مشخصات ملک، آدرس و اشتراک های آب، برق، گاز و تلفن و همچنین کاربری موجود جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از اطلاعات جمع آوری شده در سامانه شهرسازی شهرداری به ثبت رسیده است و مابقی قبل از پایان سال به ثبت می رسد.

شهردار بافق خاطر نشان کرد: مراحل جمع آوری و ثبت اطلاعات ممیزی از 2 سال قبل آغاز شد و تا پایان بهمن ماه سالجاری به اتمام می رسد.

وی ثبت و نگهداری سوابق املاک، معابر و مشاغل در سیستم، آگاهی از اطلاعات به روز از وضعیت موجود تمامی املاک، معابر و مشاغل در سطح شهر، تسهیل در دستیابی به اطلاعات و محاسبات عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه، ایجاد بستر مناسب در تسریع و آسان سازی امور شهرداری، میسر بودن ارائه خدمات مکانی مربوطه در سیستم یکپارچه شهر سازی و نوسازی، دسترسی سریع و بی واسطه شهرداری به داده های مکانی املاک، نمایش نقشه معابر و مشاغل در سایر سیستم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ممیزی املاک شهر به ایستگاه پایانی رسید

طرح ممیزی املاک شهر به ایستگاه پایانی رسید