مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-26سياسي

وکیل پور: هر وقت حضور و نقش مردم را جدی گرفتیم قوی شدیم


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: هر وقت نقش مردم را جدی گرفتیم قوی شدیم و این قوی شدن همان حضور مردم در صحنه است.

- مهدی وکیل پور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به بیانات رهبر خطبه های نماز جمعه 27 دی ماه مبنی بر لزوم قبول شدن در حوزه های مختلف کشور اظهار داشت: همانطور که در بیانات رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه اشاره شد ایشان سه محور را به عنوان مولفه های اصلی قوی شدن ملت ایران ذکر کردند.

وی افزود: نکته اول نجات از وابستگی کشور به نفت بود که یکی از مهمترین محورهای اقتصادی بحث است و نکته دوم نیز جهش در حوزه های علم و فناوری و بحث سوم نیز حضور مردم در صحنه است که ایشان این سه عامل را به عنوان مولفه های اصلی در حوزه های قوی شدن ملت ایران را تبیین کردند.

وکیل پور با اشاره به زیربنای قوی شدن در حوزه های مختلف بیان داشت: این قوی شدن همان حضور مردم در صحنه است و زیر بنای بحث ما حضور مردم است و اگر می خواهیم قوی شویم باید در حوزه قوی شدن مردم کاری بکنیم.

عضو شورای اتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این 40 سال به کرّات دیده ایم که مردم در هر جا به صحنه آمدند و حضور جدی داشتند باعث شده که جمهوری اسلامی در صحنه قوی حاضر شود، گفت: در بحث جنگ و پیشرفت هایی که در بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل پور: هر وقت حضور و نقش مردم را جدی گرفتیم قوی شدیم

وکیل پور: هر وقت حضور و نقش مردم را جدی گرفتیم قوی شدیم