مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-26بين الملل

وزیر خارجه اردن: از جزییات معامله قرن اطلاع نداریم


وزیر خارجه اردن با بیان اینکه کشورش اطلاعی از جزییات طرح معامله قرن ندارد شایعه لغو قانون قطع ارتباط قانونی با کرانه باختری را رد کرد.

- وزیر خارجه اردن با بیان اینکه کشورش اطلاعی از جزییات طرح "معامله قرن" ندارد شایعه لغو قانون قطع ارتباط قانونی با کرانه باختری را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه العربیه، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن در نشستی در مقر نخست وزیری با حضور امجد عوده العضایله، وزیر مشاور اردن در امور اطلاع رسانی و جمعی از نویسندگان، روزنامه نگاران و خبرنگاران شبکه های ماهواره ای گفت، موضوع برقراری مجدد ارتباط قانونی با کرانه باختری هیچ گاه مطرح نبوده است.

آنچه در این مورد شایعه شده، صحت ندارد و در دولت اردن هم بررسی نشده است.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که رسانه های اردن اطلاعاتی را پیرامون تصمیم دولت برای لغو تصمیم قطع ارتباط با کرانه باختری در تلاش برای مرتبط کردن این تصمیم با وعده دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا برای رونمایی از جزییات طرح معامله قرن برای حل و فصل مسأله فلسطین طی روزهای آتی منتشر کردند.

حسین بن طلال، پادشاه فقید اردن در سال 1988 تصمیم گرفت بنا به درخواست یاسر عرفات، رییس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین وابستگی و ارتباط اداری و قانونی کرانه باختری با اردن را قطع کند که از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه اردن: از جزییات معامله قرن اطلاع نداریم

وزیر خارجه اردن: از جزییات معامله قرن اطلاع نداریم