مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-26سياسي

لزوم اجتناب از بی اخلاقی در انتخابات/ برای رأی آوری به خلاف شرع متوسل نشویم


رییس حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: باید اخلاق اسلامی در بحث انتخابات رعایت شود، رقابت خوب است و منکر آن نیستیم، هر کس ارزش ها و توانایی های خود را بیان کند اما خلاف شرع مرتکب شدن در این مسیر در قانون اسلام ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن فاطمی صبح امروز در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در چهارمحال و بختیاری، گفت: حضرت علی (ع) می فرماید من برای پیامبر اکرم(ص) به منزله دستان ایشان بودم، حضرت حسن و حسین(ع) چشمان ایشان و فاطمه الزهرا(س) قلبشان بود .

رییس حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری افزود: هیچ انسانی بدون قلب نمی تواند زندگی کند اما بدون دست و چشم می تواند به حیاتش ادامه دهد، اینکه گفته اند حضرت فاطمه زهرا(س) قلب پیامبر است نشان از جایگاه رفیع بانوی بزرگوار در دستگاه خلقت و پیشگاه الهی است.

وی با بیان اینکه نمی توان جایگاهی که حضرت فاطمه زهرا(س) در عالم دارد را معنا کرد، ادامه داد: دومین مطلبی که از تشبیه حضرت زهرا(س) به قلب می توان احصا کرد این است که قلب در حریمی از پوست و گوشت و استخوان محافظت می شود از اینجا می توان فهمید یک بانو و یک زن که جایگاه بالایی در زندگی بشر، اسلام و خانواده دارد باید در حجاب پوشیده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجتناب از بی اخلاقی در انتخابات/ برای رأی آوری به خلاف شرع متوسل نشویم

لزوم اجتناب از بی اخلاقی در انتخابات/ برای رأی آوری به خلاف شرع متوسل نشویم