مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:202020-01-26اجتماعي

اختصاص 10میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه های شبانه روزی


استاندار آذربایجان غربی از اختصاص 10میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه های شبانه روزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی ، محمد مهدی شهریاری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان به مشکلات حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: گزارشی هایی مبنی بر دریافت پول از خانواده های روستایی برای تامین سوخت و سیستم ایاب و ذهاب دانش آموزان به مدارس شبانه روزی دریافت کرده ایم که باید آموزش و پرورش هرچه سریع تر نسبت به بررسی و حل مسئله اقدام کند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: وضعیت تغذیه دانش آموزان در مدارس شبانه روزی به هیچ وجه مناسب نیست و باید برای افزایش سرانه دانش آموزی و رفع نیازهای آنان در خوابگاه ها اقدام فوری انجام گیرد.

شهریاری با بیان اینکه در 2 سال گذشته از محل اعتبارات استانی، حمایت های خوبی از آموزش و پرورش و نوسازی مدارس شده است، گفت: متاسفانه شاهدیم برخی خیران مدرسه ساز برای مشارکت در ساخت مدرسه گرفتار بروکراسی اداری و بعضا کم توجهی مسوولان می شوند؛ نوسازی مدارس نسبت به تسهیل امر مدرسه سازی و تکریم خیران بیش از پیش اهتمام داشته باشد.

رییس شورای آموزش وپرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: نوسازی مدارس باید قبل از فرا رسیدن فصل سرما نسبت به تامین و تعمیر سیستم های گرمایشی معیوب اقدام می کرد؛ قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه های شبانه روزی

اختصاص 10میلیارد تومان برای تجهیز خوابگاه های شبانه روزی