مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 08:052020-01-26اجتماعي

سراب، سردترین منطقه کشور


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: سراب در 24 ساعت گذشته با 24 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهر کشور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی محمد امیدفر افزود: براساس گزارش هواشناسی در این مدت راسک در استان سیستان و بلوچستان با 27 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهر کشور بود.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته جلفا و مراغه با 4 درجه بالای صفر گرمترین شهر استان بودند و دمای تبریز در گرم ترین زمان به منفی 3 درجه و در سردترین زمان به منفی 13 درجه رسید.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ادامه داد: دمای فعلی این شهر 10 درجه زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه سردتر شده است.

وی گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی پایدار همراه با سردی هوا تا روز چهارشنبه است و این پایداری جو موجب افزایش غلظت و آلاینده های جوی در شهرهای بزرگ و پرجمعیت می شود.

امیدفر ادامه داد: از روز چهارشنبه گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو موجب ابرناکی، وزش باد گاهی نسبتا شدی و در برخی نواحی استان بارش پراکنده برف و بروز مه می شود.

وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه افزایش نسبی دمای استان پیش بینی می شود یادآوری کرد: در 24 ساعت گذشته در شهرهای سراب، مراغه، بناب و ملکان بارش پراکنده برف روی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب، سردترین منطقه کشور

سراب، سردترین منطقه کشور