مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:062020-01-26اجتماعي

حفاظت از منابع طبیعی تویسرکان با بهره گیری از ظرفیت زندانیان


کامران کیانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری و تعیین مجازات جایگزین حبس، منابع طبیعی این شهرستان استفاده از توان و ظرفیت محکومان را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: بهره گیری از این ظرفیت علاوه بر آشنا کردن افراد با اهمیت حفظ و نگهداری منابع طبیعی، از بروز آسیب های اجتماعی برای زندانی و خانواده آنها جلوگیری می کند.

رییس اداره منابع طبیعی تویسرکان اظهار داشت: از توان محکومان و زندانیان علاوه بر حفاظت و حراست از منابع طبیعی برای مهار حریق های احتمالی در فصل های گرم سال نیز می توان استفاده کرد.

کیانی افزود: 88 هزار هکتار معادل حدود 60 درصد مساحت شهرستان تویسرکان زیر پوشش منابع طبیعی است که این عرصه ها گونه های نظیر گون، فرفیون، آویشن،، بومادران و کنگر پوشانده است همچنین گیاهان یکساله به وفور در این مناطق دیده می شود.

وی با بیان اینکه میزان ذخیره گاه های جنگلی این شهرستان 13 هزار هکتار و جنگل های دست کاشت 280 هکتار است گفت: در مجموع عرصه های جنگلی تویسرکان به 43 هزار و 900 هکتار می رسد.

رییس اداره منابع طبیعی تویسرکان ادامه داد: سه طرح همزمان با دهه فجر در این شهرستان بهره برداری می شود که شامل عملیات بیولوژیک 200 هکتار کپه کاری با اعتبار 130 میلیون تومان، کنترل سیل و رسوب طرح کنجوران با هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از منابع طبیعی تویسرکان با بهره گیری از ظرفیت زندانیان

حفاظت از منابع طبیعی تویسرکان با بهره گیری از ظرفیت زندانیان