مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 06:502020-01-26دانش

دانشگاه آزاد اسلامی در 10 رشته رتبه اول کشور را کسب کرد


معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با یک جهش بزرگ در 10 رشته رتبه اول کشور و 3 رشته موضوع دانشگاهی رتبه دوم کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس آخرین ویرایش پایگاه طلایه داران علم (ESI) در دی ماه 1398، دانشگاه آزاد اسلامی با یک جهش بزرگ در 10 رشته موضوع های مؤثر ایران رتبه اول و در 3 رشته رتبه دوم کشور را کسب کرد.

نگاهداری اظهار داشت: دانشگاه های ایران در 22 رشته موضوعی به عنوان دانشگاه های مؤثر رتبه بندی شده اند.

در اکثر این رشته ها یعنی 14 رشته موضوع، دانشگاه آزاد اسلامی حضور مؤثر داشته است و در 10 رشته در تعداد مستندات علمی رتبه اول را کسب کرده است.

وی ادامه داد: این رشته ها عبارتند از ریاضیات، شیمی، علوم رایانه، علوم کشاورزی، علوم گیاهان و حیوانات، علوم محیطی و بوم شناسی، علم مواد، مهندسی، فیزیک و زیست شناسی و بیوشیمی.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در سه رشته موضوع داروشناسی و سم شناسی، علوم زمین و علوم اجتماعی (عمومی) رتبه دوم کشور را در تعداد مستندات علمی کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد اسلامی در 10 رشته رتبه اول کشور را کسب کرد

دانشگاه آزاد اسلامی در 10 رشته رتبه اول کشور را کسب کرد