مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 02:302020-01-25سياسي

کتاب فرزند کردستان رونمایی می شود/ اکران همزمان فیلم های فجر در سنندج


رییس حوزه هنری کردستان از رونمایی از کتاب فرزند کردستان همزمان با دهه فجر در استان خبر داد و گفت: مردم محور کردن برنامه های ایام الله دهه فجر از نکات مهمی است که باید از سوی دستگاه های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با تبریک فرارسیدن چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر بهترین زمان برای پرداختن و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم محور کردن برنامه های ایام الله دهه فجر از نکات مهمی است که باید از سوی دستگاه های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

رییس حوزه هنری کردستان با بیان اینکه خودداری از موازی کاری در اجرای ویژه برنامه های دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و گفت: نوآوری و تنوع در برنامه ها و پرداختن به دستاوردهای عظیم انقلاب باید ملاک اصلی در تدوین و اجرای برنامه ها باشد.

وی از اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر به مدت 10 روز و 10 شب در پردیس سینمایی بهمن سنندج همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری شب خاطره، رونمایی از کتاب فرزند کردستان، برگزاری صبح خاطره در مدارس، برپایی نمایشگاه تجسمی، خوشنویسی و کاریکاتور و برپایی نمایشگاه کتاب شب شعر سردار مقاومت در بیجار از جمله برنامه های کارگروه هنری س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب فرزند کردستان رونمایی می شود/ اکران همزمان فیلم های فجر در سنندج

کتاب فرزند کردستان رونمایی می شود/ اکران همزمان فیلم های فجر در سنندج