مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 23:302020-01-25سياسي

وزیر خارجهِ کدام ایران؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه کشورمان که با نشریه آلمانی اشپیگل مصاحبه می کرد در پاسخ به این سؤال خبرنگار که آیا احتمال مذاکره با آمریکا پس از .

- آمریکا با همه توان در پی آن است که از ایران اسلامی صدایی متفاوت و مغایر با صدای انقلاب بشنود و متاسفانه آقای ظریف این فرصت را در اختیار دشمن قرار داده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه کشورمان که با نشریه آلمانی اشپیگل مصاحبه می کرد در پاسخ به این سؤال خبرنگار که آیا احتمال مذاکره با آمریکا پس از ترور سردار سلیمانی کمرنگ شده است ؟ گفت؛ نه، من هرگز این احتمال را رد نمی کنم که مردم رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیت را بشناسند.

برای ما مهم نیست که چه کسی در کاخ سفید نشسته است.

مهم است که آنها چگونه رفتار می کنند.

دولت ترامپ می تواند گذشته خود را اصلاح کند، تحریم ها را برداشته و به میز مذاکره برگردد.

ما هنوز در پای میز مذاکره هستیم و این آنها بودند که میز مذاکره را ترک کردند ! درباره اظهارات آقای ظریف گفتنی است که؛ الف- ترامپ با صراحت اعلام کرده است که شخصاً دستور ترور سردار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجهِ کدام ایران؟!

وزیر خارجهِ کدام ایران؟!