مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 23:152020-01-25اجتماعي

مدارس و ادارات بویراحمد و دنا با 2 ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند


وحید محمدی تبار یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی، بارش برف،سرما و برودت هوا و یخ زدگی معابر طبق مصوبه کمیته اضطرار مدیریت بحران استان و موافقت استاندار به منظور رعایت حال مردم امروز ششم بهمن ماه ادارات 2 شهرستان و در مناطق سردسیری عشایری استان با تاخیر آغاز به کار می کنند.

وی افزود: این بخشنامه شامل تمامی ادارات ، بانکهای دولتی و خصوصی ، شرکت های بیمه ، سازمانها ، نهاد ها و دانشگاه ها در شهرستان های بویراحمد و دنا خواهد بود و تمامی آن ها با 2 ساعت تاخیر آغاز بکار خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های بویراحمد ، دنا و مدارس عشایری استان در مناطق سردسیری به دلیل سرما، یخبندان، برودت هوا و یخ زدگی معابر امروز یکشنبه با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فعالیت این سامانه بارشی تا اوایل صبح امروز ادامه دارد و در مناطق گرمسیری سبب بارش باران در ارتفاعات و مناطق مستعد و کوهستانی بارش برف، کاهش دما، وزش باد شدید و کولاک برف می شود.

ولی بهره مند افزود: با ورود این موج بارشی به استان کاهش دما بین 7 تا 8 درجه در مناطق مختلف استان قابل پیش بینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس و ادارات بویراحمد و دنا با 2 ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند

مدارس و ادارات بویراحمد و دنا با 2 ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند