مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 21:302020-01-25سياسي

مسئله محوری و نقش آفرینی محتوای اصلی دوره میعاد 2 بسیج دانشجویی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی کیان در تشریح جزییات نشست میعاد 2 گفت: دوره های میعاد 2 به میزبانی 8 استان در دو دوره زمانی 3 روزه تا اواسط بهمن برگزار می شود و هر کدام از این 8 استان میزبان استان همسایه خود خواهند بود و به این ترتیب کل استان ها .

- معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی گفت: در دوره های میعاد 2 از لحاظ محتوایی هم بحث مسئله محوری و هم نقش آفرینی در انتخابات مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، علی کیان در تشریح جزییات نشست میعاد 2 گفت: دوره های میعاد 2 به میزبانی 8 استان در دو دوره زمانی 3 روزه تا اواسط بهمن برگزار می شود و هر کدام از این 8 استان میزبان استان همسایه خود خواهند بود و به این ترتیب کل استان ها در سراسر کشور پوشش داده خواهد شد.

وی افزود: در دوره های میعاد 2 از لحاظ محتوایی هم بحث مسئله محوری و هم نقش آفرینی در انتخابات مطرح است و با توجه به اینکه چند هفته تا برگزاری انتخابات زمان داریم و ایام انتخابات همزمان با آغاز ترم دوم سال تحصیلی نیز هست پس از این دوره ها انتظار داریم افراد در سطح دانشگاه های سراسر کشور وارد عملیات شوند.

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: دانشجویان در وهله اول مروری بر مسئله محوری انجام می دهند و گام های تشکیل هسته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله محوری و نقش آفرینی محتوای اصلی دوره میعاد 2 بسیج دانشجویی است

مسئله محوری و نقش آفرینی محتوای اصلی دوره میعاد 2 بسیج دانشجویی است