مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:482020-01-25سياسي

نمایشگاه عطر بهشت در شهرری افتتاح شد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در حاشیه نمایشگاه عطر بهشت اظهار داشت: این نمایشگاه از تولد حضرت زهرا (س) تا شهادت آن بانوی بزرگوار اسلام است و بخشی هم اشاره به مدافعان حرم و شهادت حاج قاسم سلیمانی تا ظهور امام زمان (عج) دارد.

حجت الاسلام مرتضی صادقی با بیان اینکه نمایشگاه عطر بهشت برای بازدید عموم آزاد است، افزود: زمان برگزاری این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 9 شب است و تا تولد حضرت زهرا (س) ادامه دارد.

وی عنوان کرد: ساده زیستی زندگی حضرت زهرا (س) و نحوه ازدواج آن بانو، الگویی ارزشمند و مطلوب برای همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری خاطر نشان کرد: الگو برداری نسل امروز از زندگی حضرت زهرا (س) موجب رفع بسیاری از موانع و مشکلات زندگی آنها می شود.

این مسئول یادآور شد: اجتماع عظیم هیات های مذهبی شهرستان ری، کانون مداحان و اداره اوقاف با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان و مداحی امیر نعیمی و محمد نبوی و اقامه نماز جماعت با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری در بقعه شیخ صدوق روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

صادقی در ادامه به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 41 ویژه برنامه در بقاع متبرکه شهرستان ری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عطر بهشت در شهرری افتتاح شد

نمایشگاه عطر بهشت در شهرری افتتاح شد