مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:482020-01-25سياسي

سپاه برای ساخت منازل مسکونی سیلزدگان آماده است


سردار سرلشکر حسین سلامی عصر شنبه در بازدید از مناطق سیلزده شهرستان بشاگرد افزود: برخی از منازل مسکونی مردم جاسک وبشاگرد در مسیر سیلاب قرار دارند که باید مکان جدیدی برای اسکان دائمی آن ها درنظرگرفته شود.

وی باتوجه به اینکه بارندگی ها همچنان ادامه دارد، اظهارداشت: اسکان موقت و دائمی برای سیلزدگان امری ضروری است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآورشد: نیروی دریایی سپاه و سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان درکنار سایر نیروهای دولتی ومردمی با استفاده از ظرفیت مهندسی و همچنین استفاده از بالگرد درحال خدمت رسانی وامدادرسانی به مناطق سیلزده شرق هرمزگان بوده و تا عادی شدن شرایط به خدمت مشغول هستند.

سلامی در ادامه بازدید بر تداوم ارائه خدمات به روستاهای سیلزده بشاگرد با استفاده از بالگرد و دیگر امکانات و سرعت بخشی در جبران خسارت ها و بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل تاکیدکرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران روز جمعه چهارم آبان ماه و امروز شنبه به همراه استاندار هرمزگان وتنی چند از فرماندهان ارشد سپاه از مناطق سیلزده جاسک و بشاگرد بازدیدکردند و از نزدیک آخرین وضعیت روستاهای این شهرستان را مورد بررسی قراردادند.

همچنین با حضور در جمع مردم تعدادی از روستاهای منطقه بشاگرد در گفت وگوی صمیمانه با مردم به پیگیری و رسیدگی به درخواست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه برای ساخت منازل مسکونی سیلزدگان آماده است

سپاه برای ساخت منازل مسکونی سیلزدگان آماده است