مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:202020-01-25اقتصادي

بومی سازی قطعه ای که خارجی ها را هم متعجب کرد


مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب آهن اصفهان گفت: کارشناسان خارجی اعتقاد داشتند که طراحی و ساخت درب های فلکسیبل باتری بدون مشارکت آن ها در ایران امکان پذیر نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، رضوانیان در برنامه زنده رود به عنوان یک مدیر موفق حضور یافت و از بومی سازی های صورت گرفته در این بخش سخن گفت.

مدیر تولیدات کک و مواد شیمیایی ذوب آهن اصفهان باتری شماره 3 ذوب آهن اصفهان را به لحاظ ظرفیت و ساختار در خاورمیانه بی نظیر دانست و گفت: پیمانکار پروژه ساخت این باتری، قبل از بهره برداری پروژه را رها کرد اما با توجه به اینکه ادامه فعالیت ذوب آهن به این باتری بستگی داشت، تلاشگران ذوب آهن با همت والای خود آن را به بهره برداری رساندند.

وی افزود: پس از راه اندازی مسائلی همچون نگهداری و تعمیرات و همچنین کاهش آلایندگی مدنظر قرار گرفت که در این راستا کار بسیار بزرگی انجام شد و آن ساخت و طراحی درب های فلکسیبل این باتری بود تا از نشت گازهای آلاینده جلوگیری کند.

رضوانیان عنوان کرد: این درب ها 800 قطعه دارد و از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای برخوردار است و حتی کارشناسان خارجی اعتقاد داشتند که طراحی و ساخت آن بدون مشارکت آن ها در ایران امکان پذیر نیست، اماخوشبختانه این پروژه انجام شد که یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی قطعه ای که خارجی ها را هم متعجب کرد

بومی سازی قطعه ای که خارجی ها را هم متعجب کرد