مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 17:102020-01-25سياسي

شهادت سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرده است/تکریم حماسه مردم آمل


رییس دفتر مقام معظم رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و همرزمانش گفت: شهادت این سردار و آیین باشکوه تشییع و تدفین، انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی شامگاه شنبه در مراسم همایش سالروز حماسه مردمی ششم بهمن سال 60 در آمل با بیان اینکه آتش عشق و محبت امام حسین (ع) خاموش نمی شود، تصریح کرد: اربعین گذشته در اربعین حسینی بیش از 20 میلیون نفر در مراسم پیاده روی شرکت کردند و این نشان از عشق به امام حسین (ع) دارد.

وی افزود: به برکت انقلاب، نظام اسلامی و خون شهیدان از جمله سردار شهید سلیمانی و هم رزمانش و جوانان پاک باخته که حاضر هستند تا آخرین نفس برای حفظ این نظام بجنگند و شهید شوند، دارای عزت و افتخار هستیم.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ملاقات با آنان را از برنامه های همیشگی مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: اگر امروز نفس می کشیم و عزت داریم و فرمانده سپاه کشور می گوید اگر آمریکا جسارتی کند، آنجایی را که بیشتر دوست دارد درهم خواهید کوبید، به برکت خون شهیدان است.

هیمنه نیروهای مسلح و سپاه به برکت خون شهیدان است وی افزود: این قدرت بیان و حرف های بی محابا و تهدید، توخالی نیست و خبر داریم چه تعداد از نیروهای آمریکا در حمله به پایگاه نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرده است/تکریم حماسه مردم آمل

شهادت سردار سلیمانی انقلاب را بیمه کرده است/تکریم حماسه مردم آمل