مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 16:302020-01-25سياسي

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در «کوری حیاتی» شهرستان جم


امام جمعه جم از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در روستای کوری حیاتی شهرستان جم خبر داد.

- حجت الاسلام محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، از تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهرستان جم خبر داد و اظهار داشت: مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار می شود.

امام جمعه شهرستان جم افزود: نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری این مراسم با حضور مسؤولان شهرستان جم برگزار شده و در این جلسه تاکید شده تا شرایط برای حضور باشکوه مردم فراهم شود و مراسم با کیفیت بالا برگزار گردد.

وی با اشاره به برنامه های تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام تصریح کرد: سه شنبه 8 بهمن ماه از ساعت 16 از میدان امام حسین(ع) شهر جم تا هیئت فاطمیون مراسم استقبال از پیکر پاک این دو شهید انجام می شود و مراسم وداع با شهدا از ساعت 17:30 تا 20 در هیئت فاطمیون شهر جم و مراسم استقبال و وداع با شهدای گمنام در بخش ریز از ساعت 20:30 تا 23 در امام زاده حبیب الله برگزار می شود.

محمدی با اشاره به مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام گفت: روز چهارشنبه 9 بهمن ماه از ساعت 8 صبح این مراسم در روستای کوری حیاتی شهرستان جم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در «کوری حیاتی» شهرستان جم

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در «کوری حیاتی» شهرستان جم