مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 16:202020-01-25اقتصادي

هاب لجستیک در قزوین در مراحل عملیاتی قرار می گیرد


مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اجرای طرح هاب لجستیک در استان قزوین در مرحله عملیاتی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه بررسی راه اندازی بندر خشک هاب لجستیک با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در دفتر معاون عمرانی استانداری قزوین برگزار شد.

ابراهیم مبارک قدم در این جلسه اظهار داشت: با امضای تفاهم نامه مشترک در صددیم طرح هاب لجستیک استان قزوین را عملیاتی کنیم که در این مجموعه بندر خشک و لجستیک کشوری هم می تواند عملیاتی شود.

وی بیان کرد: بندر خشک در داخل دهکده لجستیک پیش بینی شده که در مکان یابی می تواند در منطقه دیگری باشد اما باید از ظرفیت موجود استفاده کنیم تا اقتصاد استان رونق بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: تشکیل کمیته راهبری در این شرایط بسیار اهمیت دارد و می تواند روند کارها را شتاب بخشد و در این مسیر استفاده از کارشناسان راه آهن کشور نیز ضروری است.

مبارک قدم تصریح کرد: ایجاد بندر خشک در قزوین باید پشتیبان بندر انزلی باشد تا بتوان پروژه راه آهن قزوین، رشت، انزلی به آستارا را نیز مورد توجه قرار دهد.

وی گفت: به نظر می رسد در اجرای این طرح نیازمند احداث خط ریلی به صورت آنتنی هستیم که این کار می تواند در محدوده بندر خشک انجام شود و در مجموع این کار بزرگ تنها با مشارکت بخش خصوصی قابل اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاب لجستیک در قزوین در مراحل عملیاتی قرار می گیرد

هاب لجستیک در قزوین در مراحل عملیاتی قرار می گیرد