مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:202020-01-25سياسي

ترکیه هیچ محدودیتی برای گسترش ارتباطات با ایران ندارد


رییس دانشگاه جمهوریت سیواس ترکیه گفت: هیچ محدودیتی برای گسترش ارتباطات خود با جمهوری اسلامی ایران و بخصوص آذربایجان شرقی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عالم ییلدیز امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی در تبریز با تاکید بر اهمیت گسترش مناسبات علمی و دانشگاهی با دانشگاه های تبریز، اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای گسترش ارتباطات خود با جمهوری اسلامی ایران و بخصوص آذربایجان شرقی نداریم.

وی افزود: دانشگاه جمهوریت سیواس، نهمین دانشگاه قدیمی ترکیه است که 53 هزار دانشجو، 18 دانشکده، چهار مرکز پژوهشی، دو هزار استاد و سه هزار کارمند دارد.

  عالم ییلدیز با اشاره به توانمندی های علمی و دانشگاهی استان آذربایجان شرقی، خواستار گسترش ارتباطات فرهنگی و علمی با این استان در زمینه هایی چون ایجاد دانشگاه های مشترک و تبادل دانشجو شد.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تأکید بر توسعه مناسبات و همکاری های علمی استان با دانشگاه ‎های ترکیه، گفت: گسترش همکاری های علمی زمینه ساز توسعه روابط در سایر زمینه ها به ویژه روابط اقتصادی و تجاری است.

محمدرضا پورمحمدی با اشاره به ارتباطات و علایق دو کشور در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی،  اظهار داشت: ترکیه از جمله کشورهای دوست و برادر ایران است و رواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه هیچ محدودیتی برای گسترش ارتباطات با ایران ندارد

ترکیه هیچ محدودیتی برای گسترش ارتباطات با ایران ندارد