مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:202020-01-25اقتصادي

پروژه باند دوم تیران – سامان- چالشتر به بهره براری می رسد


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه باند دوم تیران – سامان- چالشتر در سالجاری به بهره براری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین ده محسنی در ستاد اقتصاد مقامتی استان در خصوص احداث کنار گذر شمالی شهرکرد، اظهار داشت: تاکنون زیرسازی و آسفالت به طول سه کیلومتر از ابتدای محور آرامستان جدید شهرکرد انجام شده و 500 متر باقی مانده آزادسازی نشده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای جذب پنج میلیارد تومان اعتبار این پروژه، تمام اسناد امضا شده و کارها در حال انجام است.

وی گفت: در پروژه باند دوم تیران – سامان- چالشتر هزار مترمکعب ابنیه فنی، ده هزار تن آسفالت، 17 هزار مترمکعب خاکبرداری و 30 هزار مترمکعب خاکریزی، چهار هزار مترمکعب زیرسازی و چهار هزار و 500 مترمکعب زیر سازی انجام شده است و تقاطع غیر همسطح روی محور چالشتر-سامان، اجرای لایه های اساس و آسفالت به طول سه کیلومتر باقی مانده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه باند دوم تیران – سامان- چالشتر سال گذشته آغاز شده و طبق پیش بینی امسال به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه باند دوم تیران – سامان- چالشتر به بهره براری می رسد

پروژه باند دوم تیران – سامان- چالشتر به بهره براری می رسد