مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:152020-01-25اقتصادي

30 طرح اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود


30 طرح اقتصاد مقاومتی برای سال آینده در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اقبال عباسی در ستاد اقتصاد مقامتی استان با اشاره به طرح احداث مسکن محرومان، گفت: این اقدام نباید وظایف ذاتی بنیاد مسکن در خصوص افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را تحت تأثیر قرار دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عملکرد متولیان اعم از بنیاد مسکن و بانک های عامل و پیشرفت کار، مطلوب است و با این روند این پروژه به موقع تمام می شود.

وی بیان کرد: 30 طرح اقتصاد مقاومتی برای سال آینده در نظر گرفته می شود که پروژه های بسیار مؤثر در توسعه استان است و باید در این زمینه به جمع بندی رسید و پروژه ها را جدی گرفت تا بتوان مهم ترین ها را به بهره برداری رساند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه هایی که در دهه فجر افتتاح می شود باید قابل بهره برداری باشد نه اینکه نیمه کاره باشد، تصریح کرد: افتتاح پروژه های نیمه کاره و کلنگ زنی بدون تأمین اعتبار ممنوع است و اگر چنین موردی رخ داد معاون عمرانی استانداری مسئول است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برخی دستگاه های اجرایی منتظر تخصیص اعتبار برای پروژه ها می مانند و قراردادی منعقد نمی کنند و برخی نیز با وجود تخصیص اعتبار اقدامی برای قرارداد نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 طرح اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

30 طرح اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود