مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:152020-01-25اقتصادي

میزان پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار می گیرد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی در این استان مورد بررسی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شهریار پور در ستاد اقتصاد مقامتی استان، اظهار داشت: بانک های عامل و مؤسسات اعتباری و صندوق های حمایتی موظف هستند با تسهیلات یا موارد امهال مصوب در کارگروه تسهیل، حداکثر ظرف مدت یک ماه موافقت کنند یا دلایل مخالفت خود را همراه با مستندات مربوط به هیئت موضوع تبصره این ماده تسلیم کنند که موضوع توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مکاتبات با وزارت کشور در حال پیگیری است.

وی گفت: در سفر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به استان 15 میلیارد تومان اعتبار برای تملک اراضی پروژه کنارگذر شمالی شهرکرد و محور ارتباطی بروجن- لردگان مصوب شد که هنوز جذب نشده است و باید اداره کل راه و شهرسازی پیگیری کند.

وی بیان کرد: تاکنون در پروژه راه آهن استان حدود 50 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و نباید این گونه کارهای مثبت تحت شعاع پروژه های کنارگذر شمالی شهرکرد و محور ارتباطی بروجن- لردگان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: باید پروژه های اقتصاد مقاومتی سال 99 ارسال شود که 30 مورد هستند و می توانند از طرح های قبل که تکمیل نشده یا از طرح های جدید باشند و این امر به دستگاه های اجرایی اعلام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار می گیرد

میزان پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار می گیرد