مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-25بين الملل

فرانسه شهروندانش را از شهر آلوده به ویروس «کرونا» در چین خارج می کند


کنسولگری فرانسه در شهر ووهان چین اعلام کرد به منظور جلوگیری از ابتلای شهروندان فرانسوی به ویروس کشنده جدید، آن ها را از این شهر خارج می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرانسه قصد دارد تمام شهروندان خود را از شهر ووهان چین که منشأ انتشار ویروس جدید کرونا است، خارج کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، کنسولگری فرانسه روز شنبه در ایمیلی به روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست نوشت: مسئول کنسولگری، در همکاری با مقامات محلی، قصد دارد به شهروندان فرانسوی و وابستگان چینی و خارجی خود اجازه دهد با اتوبوس از ووهان به چانگ شا منتقل شوند .

علاوه بر فرانسه، واشنگتن نیز  پس از جلب موافقت پکن قرار است ده ها نفر از اتباع خود را از ووهان خارج کند و به ایالات متحده برگرداند.

 قرار است هواپیمای ارسالی آمریکا حدود 230 نفر از دیپلمات ها و خانواده ها به همراه برخی دیگر از شهروندان آمریکایی را از این شهر خارج کند.

این در حالی است که وزارت بهداشت فرانسه روز جمعه اعلام کرد که دو نفر از شهروندان این کشور در شهر پاریس به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

شیوع ویروس کرونا از چین و به ویژه شهر ووهان شروع شده و طبق آخرین خبرها، در این کشور تاکنون 1287 تن به این ویروس مبتلا شده و  41 نفر جان باخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه شهروندانش را از شهر آلوده به ویروس «کرونا» در چین خارج می کند

فرانسه شهروندانش را از شهر آلوده به ویروس «کرونا» در چین خارج می کند