مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-25سياسي

جزییات سفر 2 روزه حاجی میرزایی به سوریه/ امکان سفر دانش آموزان به سوریه فراهم شد


وزیر آموزش و پرورش در سفر دو روزه به سوریه با نخست وزیر، رییس مجلس و وزرای آموزش و پرورش و علوم کشور سوریه دیدار کرد و تفاهم نامه ای نیز به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، غلامرضا کریمی رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در نشست خبری دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش و هیأت همراه به سوریه که امروز در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: سفر وزیر آموزش و پرورش به سوریه در پی دعوت وزیر تربیت جمهوری عربی سوریه در چهارچوب روابط دوجانبه دو کشور و گسترش آن انجام شد.

  وی ادامه داد: از آنجایی که اعتقاد ما بر این است که به نوعی همکاری آموزشی و علمی، بسترساز همکاری اقتصادی و سیاسی می تواند باشد و زمینه های گسترش ارتباطات بین المللی را فراهم کند، پس باید همکاری های علمی و آموزشی افزایش یابد و بر این اساس ملاقات های متعددی نیز با نخست وزیر سوریه، رییس مجلس، وزرای آموزش و پرورش و آموزش عالی صورت گرفت.

کریمی با بیان اینکه این سفر اولین سفر یک مقام عالیرتبه ایران بعد از شهادت سردار سلیمانی بود، گفت: بر این اساس بخشی از مذاکرات دوجانبه به موضوع شهادت سردار سلیمانی و المهندس و نقش آنان در مبارزه با تروریسم بود و ما شاهد بودیم که جایگاه سردار سلیمانی در سوریه نزد مقامات و مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر 2 روزه حاجی میرزایی به سوریه/ امکان سفر دانش آموزان به سوریه فراهم شد

جزییات سفر 2 روزه حاجی میرزایی به سوریه/ امکان سفر دانش آموزان به سوریه فراهم شد